Write Better Than Talk

Assalamualaikum.
Nurul Ainie bt Zulkeri♥
Twenty-one on 11 May♥

SILA KLIK DI BAWAH INI


Sweetsour


KERJA ATAU STUDY?
Dec 16, 2014 | 12:45 PM | 0 panda
Assalamualaikum....

Hadirnya entri ini disebabkan aku punya lah bosan di office ni k...
Semua pergi kursus, dan tingga aku je dengan bos
Bos ni kalau suka berbual takpe, ni aku nak pandang muka dia pun takut hahahha

Well dah hampir 5 bulan tak update hahaa
Banyak benda nk cerita tapi biasalah bila dah study tuu nak ber belog pun takda masa

Nak kembali berbelog ni nk fikir ayat ni susah jugak hahaha
Oh ya sekarang aku baru sem 4.
Lagi dua-sem nak habis dan itu bermakna setahun lagi
dan maknanya tahun 2016--

Pastu insyaAllah ada rezeki sambung degree
Dan skrg praktikal dan baru aku tahu betapa bestnyaa time study
Hahaha sebab bila study lagi, MESTI ada class cancel--
Class lambat--
OH BETAPA AKU INGINKAN CEPAT HABIS PRAKTIKAL

Ni pepagi kena drive pergi tempat kerja. 30 minit sebelum 8.30 dah gerak dari rumah
Kalau tertinggal barang memang tak dan nak patah balik

Tapi time study
gerak dari hostel 5 minit awal--
tertinggal barang boleh patah balik, (selamat bilik bawah sekali wakakka)
and yeah class takkan habis pukul 5 seperti waktu bekerja

Ni baru masuk minggu ketiga
Dan ada 17 minggu nak hadap semua benda ni
Oh ya minyak kereta rm50 seminggu--
Tu pun kena la berjimat tak pasang air-cond
Pepagi dah bau asap lori kereta sebab buka tingkap
Pepagi dah kena hadap lori yang banyak--

Tu bagi pendapat aku laaa
Tak tahu laa orang lain kannn
Tapi aku bersyukur jugak laa tak kena menempuh jem macam orang lain
So kerja atau study????



Ok bai assalamualaikum



| Newer Post